17 Ocak 2014 Cuma

MODA

                   Moda, trend veya adına her ne diyorsanız; bunu takip etmek lazım. Çünkü takip edilmezse piyasa veya etrafınızdaki diğer mağazalarla rekabet etme şansınız kalmaz. Mesela her sene bir şey çok satar bu; bazen bir yelek bazen bir şalvar bazen bir penye de olsa etek olur bazende bir üst olur o sene getireceğin ürünleri ona göre ayarlamak gerekir. Her sene bir renk veya bir desen moda olur onu takip edip bilmek gerek. Çünkü moda olan rengin pantolonu ,eteği üsttü her şeyi çıkıyor. mağazaya toptan ürün alındığında alınan pantolonların ve üstlerin ayrı ayrı yerden alınmasına rağmen BİRBİRİYLE UYUMLU olması gerekmektedir.Bazen kendi inandıklarımız dan moda anlamında diyorum vazgeçmemiz gerek her fikre açık olmak gerek. Mesela ben eskiden ürün alırken beyaz rengi çabuk kirlenir kim giyer diye fazla almıyordum ama tam tersi çıktı yazın en çok satan renk beyazdır.Bir örnek daha vermek gerekirse bayanların son zamanlarda tercih ettiği ve moda olan o naylon çizmeleri ben ayakkabıcı olsaydım asla bulundurmaz dım niye ? çünkü eskiden bizim Anadolu da onları ahır temizleme ve halen her yerde belediye çalışanlarının kanal ve kanalizasyon işlerinde giydikleri çizmenin birebir aynısı. Onun için ön yargılarımızdan kurtulup yeniliklere açık olmak gerek.  http://blog.pembeseker.com.tr/,  http://giyimmagaza.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder